GOD JUL!!!

  2009-12-24 / 23:39:29 / life by me /
HAHA, ett lite sent inlägg kanske?! men jag har inte haft tid idag :)
Jag ska rabbla upp allt som jag fick idag hade jag tänkt:

*presentkort på intersport
*knästrumpor
*en vit jätte fin adidas mössa
*massor av smink!
*jättefina pilgrim örhängen i rosa, som jag önskade mig ;)
*paraply som mamma tyckte att jag skulle ha ;)
*dove duschkräm och bodylotion
*första twilight boken, redan beroende!
*ett jätte fint pandora armband
*500 av farmor och farfar
*1000 av mamma och pappa
*vet inte hur mkt av mormor, men kan tippa på 500
*så ungefär 2000:-

ja, det var väll det :)
jag är jättenöjd och jätteglad över allt!
ha det bra på resten av julafton, så syns vi senare eller imorgon!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious