Hej bloggen!♥

  2009-12-17 / 19:42:17 / /

Idag har jag varit med Hanna♥ och Olivia♥ efter skolan ;) kul som vanligt. När vi kom hem till Hanna så drack vi varm choklad och åt varm macka som man gör i ugnen. Gott! efter det så skulle dom spela fifa08 och då satte jag mig vid Hannas bärbara dator och fixade till bloggen. Har varit lite strul med den, det är därför jag inte har uppdaterat den på ett tag. Men nu kör jag igång igen ;) Imorgon är det fredag och jag ska vara med Hanna&Olivia som vanligt! Vi ska väll dra te Kumla, och träffa Eric och Mäertin :) Skriver mer sen! och jag har gjort ett schema till mig också, som jag måste följa! Hihi.

Ha det bra/ eran egna ssarae ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious