Dags att börja tagga sommaren 10?

  2010-04-25 / 22:11:30 / life by me /
Kanske inte? Känns inte som om sommaren kommer komma hit i år. Men vi får sola solarium, gå i skjorts, linne och solglasögon i 35 minus. Alla hatar't!

Jaja, Frida har precis åkt hem och nu är allt tråkigt igen. Imorgon börjar skolan och allt blir depp. Fast jag får ju träffa min underbara Elvira, så det blir cool iallfall.

Dagen har spenderas med Frida, Eric och Macke i Kumla. Gjorde inget speciellt, bara snacka. Sen skulle dom dra till Fylsta och då drog vi. Frida drog runt 10.

Nu ska jag skriva en sak på Fridas blogg som jag vet hon kommer bli glad och få tårar i ögat av, pussen!

Och angående Valborg, det spenderas hemma hos Frida med Eric och Macke!


du väckte mina känslor till liv


frida

jag älskar dig !

hihi valborg<3

2010-04-25 @ 22:25:21
URL: http://onlyffridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious