GRYMT!

  2010-04-25 / 02:18:12 / life by me /
Sådär ja!
Nu är vi hemma efter en kväll som sent kommer glömmas. Först fixade jag och Frida oss lite, sen åt vi kött och potatisgratäng. Det som alltid bjuds på när jag är hos Frida, men jag gillare!

Iaf, så åkte vi fram på Hallsberg och så kom Eric och Markus. Dom kom på moppe så dom skulle åka till Picasso typ och ställa den där hos Markus mormor, och jag och Frida skulle börja gå dit för att möta dom. När vi hade kommit mer än halvägs så säger de att vi ska gå till Ica och såklart gör vi det. Fast vi hitta dem inte på ett tag men iaf.. Efter ett tag så skulle Martin och Hampus komma till Konsum. Men Frida och Macke orkade inte vänta så dom åkte före till Hampus. Men efter ett tag så orkade jag inte vänta på att alla nötterna skulle komma iväg till Hampus någon gång, så Martin skjutsa mig på moppen dit. Sen va vi där typ hela kvällen. Men efter ett tag så skulle Eric och Macke dra hem så då åkte vi till lilla Ogge ett tag och prata med honom.

Men nu är vi hemma hos Frida iallafall, och det är chill. Nu blir det fixning av hår, och smink. Pussen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious