look for the girl with a broken heart.

  2010-08-15 / 14:23:13 / life by me /
Förlåt för sjukt dålig uppdatering den här veckan. Men jag har verkligen haft fullt upp hela veckan. Det är ju såklart sista veckan på sommarlovet och då är det alltid mycket man ska hinna med och göra! Men iallafall, idag ska jag träffa Cissi och kanske Rippe. Det kommer bli awesome. Jag ska också försöka hinna med att göra en ny bloggdesign tror jag, fast då måste jag ladda ner massa program till datan och det vet jag varken om jag har tid eller lust med. Men ye ye, imorn börjar skolan och jag längtar inte ett dugg. När jag vaknar ska jag ställa mig och och hoppa i sängen o skrika fanfanfanfanfanfan!

-

Men nu ska jag ta och borsta tänderna och försöka få tag i Cissi och se om hon är levande och klar. Jag uppdaterar mer ikväll! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious