precis kommit hem

  2010-08-17 / 14:38:45 / life by me /
Har precis kommit hem och självklart sätter jag mig vid datan och bloggar det första jag gör. Skolan idag va helt okey, håltimme i 2 och en halv timme så det va tjock nice. Åkte till kumla men Hanna, Olivia, Elvira och Ida för att käka pizza. Träffade på någon Jesper som Elvira kände och nån Filip också. Slutade runt 2 och då kom Cissi så cyklade vi hem tillsammans och nu ska vi snart till kumla. Hon skulle bara hem och dammsuga så hon kan få lite pengar. Så nu ska väll jag börja sminka mig eller fixa håret, ja något iallafall.
-
Ska precis sätta på låten The botten is nådd med Timbuktu så här kommer den:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious