''det suger ju att sova man bara ligger och blundar hela jävla natten'' hahahah, natthumor på högsta nivån

  2010-12-26 / 18:49:02 / life by me /
det där var hannas mening när vi retade henne sisådär klockan halv tre på natten till idag..
-
vaknade vid tolv idag. skulle egentligen upp klockan tio eftersom vi ställt min klocka på det så den skulle ringa eftersom vi skulle upp på mellandagsrean. men ingen av oss orkade upp då efter en tung natt. när vi gick upp vid tolv så hade vi ingen aning om vad vi skulle hitta på, så vi fixade till oss lite, sen bärde det faktiskt av mot mellandagsrean i alla fall. vi kom hem vid 5 halv 6 och nu har vi fixat till oss lite igen. har även hunnit med ett litet klädbyte till de kläderna jag köpte idag det vill säga en super söt ljus rosa tröja från gina tricot för 99:- , ett par ljus blåa jeans leggings från cubus för 50:- , och lite smink som typ en eyeliner och ett puder från kicks. riktigt nöjd med allt och det här var faktiskt nödvändiga grejer.
-
nu ska vi snart till linus som bor vid skogstorp och där väntar även chaliiiboy. vi ska väll snacka och bara ha kul o umgås. vi ska hem vid tolv tror jag och då ska vi greja med min blogg och lite så. vi hörs senare!! puss..
-



tröjan, cuuuteee va? :D


eyeliner och puder



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious