godnatt älsklingar! imorn är det..

  2010-12-23 / 23:53:44 / life by me /
julafton och det kan jag väl inte säga att jag direkt längtar till. i år visas det i alla fall inte ''anna ankas jul'' samtidigt som kalle anka vad jag hört. det ska troligen inte visas alls? eller det kanske bara är något som jag har hört? ja det återstår i alla fall att se.
-
jag ska i alla fall fira min julafton hemma hos farbror i karlstad och det känns väl bra. hatar och åka bil när det är snö men det får gå i alla fall. nu återstår bara smink borttagning och tandborsten sen är det så gott som sov dags.. vi hörs imorgon innan jag åker! då kommer jag med en dagens outfit också :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious