jag har träningsvärk.. hehe!

  2010-12-08 / 20:26:53 / life by me /
för första gången på vääldigt länge har jag träningsvärk.. men hur kommer detta sig då? jag har ju inte tränat? haha jo enligt min kropp har jag ju det. hostningen är tydligen ''träning'' enligt den. men ja, jag har ont i hela kroppen och kan möjligtvis ha lunginflammation om det vill sig riktigt illa. har ont bak i ryggen när jag hostar och i hela över kroppen om jag säger så. men nog om det! jag har tagit alvedon, rinexin (mot nästäppa och ja förkylning), och bisolvon (mot hosta). rinexin är recept belagt så för att kunna få det måste ni besöka en läkare..! just so you know.
-
klockan nio ska jag boka tvn för att se på efterlyst. dom ska prata om våldtäkterna i örebro ni vet? niklas eliasson heter han som de ska prata om och han begick mer än 13 övergrepp.. tragiskt säger jag bara!
-
nu ska jag duscha, sen försöka få min mamma att baka in mitt hår i en fläta + löshåret så det blir lockigt och lite så.. ja vi hörs senare antar jag!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious