Åsikt, igen.

  2010-02-09 / 22:02:09 / life by me /
Se mig som konstig, se mig som dum i huvet, se mig som dålig eller hur ni vill? ;)

För jag total dissar facebook.
Det finns inget mer på internet som jag hatar mer än facebook. Jag vet att mer än halva Sveriges befolkning säkert har fb, men det skulle ALDRIG och då säger jag ALDRIG falla mig i tanken att skaffa fb.
En vän frågade mig precis vad jag tyckte om ''nya'' facebook?
Jag sa att jag inte hade facebook och han blev helt till sig.
''å, du måste skaffa facebook''
''alla har det!''
''jag förstår inte hur du kan missa det''
''det är najs och se bilder på''

visst. sure.
min blogg ser jag mest som ett tidsfördriv och jag har blivit fäst vid det nu.
men om jag hade facebook, skulle det bli samma sak. jag skulle bli fäst vi det också.
och jag vill inte vara den där ''datanörden'' som jag inte vill vara. drf väljer jag att bara ha min blogg, bilddagboken, msn och cs. och mina dataprogram som jag kan ladda ner spel och sådant i.
men nej, jag skulle aldrig välja att lägga till facebook i mitt minne, aldrig i livet.
jag förstår inte ens vad det går ut på?

nej, och jag förstår, det är samma sak som på bloggen.
dom flesta som har facebook och inte blogg, förstår intevad bloggarna håller på med?
dom tycker vi är helt crazy.
hur man kan sitta och skriva om sitt eget liv på en internet sida liksom?
dom tycker säkert att kissie, paow, dessie och alla andra storbloggare inte har något vidare stort liv?
men alla har olika personligheter, endel väljer blogg endel väljer facebook.

så respektera mig för dom val jag gör, och inte för dom jag borde göra? :)

men iaf, jag total dissar facebook! ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious