bad update.

  2010-02-11 / 18:32:51 / life by me /
bad update today. men jag kan faktiskt vara ärlig och säga att jag inte har ORKAT blogga under den tiden jag har varit sjuk.

jag har helt enkelt tröttnat. tappat suget helt på bloggen. om folk ska fortsätta klaga anonymt på min blogg så kommer jag lägga ner den helt. Jag gör de sakerna jag vill göra, bär de kläderna jag vill bära, pratar på det sättet jag vill prata, går på det sättet jag vill göra, umgås med dom jag vill, oavsett vad ni tycker.
Ni har ingen som helst rätt att klaga på det jag gör och vill göra. det är mitt liv och mina beslut, oavsett vad.

Jag ser mig inte som liten och svag. absolut inte.
Men jag har grymt dåligt självförtroende. Jag har ingen lust att gå till skolan, för det känns ändå som om jag inte får något bra för allt jag gör där. Även fast jag vet hur bra skolan är för mig.

Ville bara att ni skulle veta det !
Så sluta klanka ner mig på bloggen, mobil eller msn.
Gör det in real life istället, det funkar bättre! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious