dagen blev verkligen inte som jag hade tänkt mig..!

  2010-02-18 / 15:13:29 / life by me /
friluftsdag idag!
var i Kvarntorp med hela skolan, och det vart inte som jag hade tänkt mig.
DET VAR MYCKEEEEEEEET ROLIGARE, MEN DET VAR NOG DELS FÖR ATT JAG SPENDERADE RIDEN MED ELVIRA, AJSA OCH PERNILLA. ni gjorde dagen guld värd tjejer!
vi gick upp för hela trappan, 407 trappsteg, till toppen.
och så åkte vi pulka ner för bilvägen, och snacka inte om att jag vart blöt! imorn ska jag, elvira, ajsa och pernilla iväg till kvarntorp och åka skidor. jag ska lära dom heheh.
undrar hur det kommer gå? ;)

bilder kommer senare under kvällen, och jag är fett pepp på lov.
pouss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious