för jäkla bra dag idag!

  2010-02-23 / 21:23:53 / life by me /
Ni kanske inte tror mig eftersom ni inte var med, men ni kan ju lita på mig. Dagen spenderades med Frida i örebro, och vi bara gleeed för vi är bäst. Har inte träffat henne på hela dagen, så det var jätte kul. Jag ska till henne imorgon också, det blir kanon!
Jag ska berätta lite kortfattat vad vi gjorde idag:
jag mötte upp frida vid busstationen i kumla vid 13.00 ungefär. bussen kommer typ 20 över 1 så vi väntar ett tag i kylan, det var 11 minus idag. Men anyway så kom bussen och vi åkte till örebro. Vi strosade lite i örebro gick på nåra affärer och så typ. Sen gick vi och åt på donken, shit va tjocka(a) men iaf, när vi hade ätit så gick vi till nåra fler affärer och så gick jag och köpte kaffe latte. Riktigt gott! Sen gick vi till en affär (hemligt) och köpte jäääääätte mkt godis hihi. Vi ska äte det imorn när jag åker till henne :) sen åkte vi hem runt 8 nån gång och nu är jag äntligen hemma och jag jätte ont i fötterna.

Men jag ska duscha nu och sen ska jag fixa kläder till imorn, vi ses!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious