Godmorgon

  2010-02-09 / 12:53:57 / life by me /
Eller ska jag säga godmiddag? ;)
Vaknade iaf för en stund sen, eller ja, typ vid tolv.
Mamma hade lagat laxpanetter och klyftpotatis till mig och syster.
Hela familjen är typ sjuka ;)
Mkt nice, slipper iaf vara ensam hemma hela dagarna.
Ska till skolan imorn tror jag, måste lämna pengar till Janne och så måste jag göra Tiffy sällskap så hon inte blir själv hela dagarna. Och så är det dans imorgon också, vet inte om jag ska vara med eftersom jag har grymt ont i huvet och lite feber. Känner att jag har fått lite ont i halsen också. Så måste vila mig inför tävlingen på lördag!
Nu ska jag gå upp i silver på singeln, jag ska, jag ska, jag ska! :D

Önska mig lycka till?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious