Jag väljer stil och klass istället för weed och hasch

  2010-02-19 / 21:30:32 / life by me /
HAHAH, det är sant. Jag är ingen pundare. Verkligen inte.
Och folket som jag inte känner som har fördomar av mig, döm inte mig innan ni ens pratat med mig.
Jag har mina vänner och familj som jag älskar mer än allt annat.
Och ni som tror jag är en pundare, jag ler och visar er fingret ;)


update:
har precis kommit hem från en promenad, hanna och jag skulle följa med elvira en bit på hemvägen.
men nu ska jag sociala mej med folkeeeet, och snacka med elvira.

Ha en chill fortsatt fredag kväll, så kommer kvällens låt ;)





jag gillar ken rings vers, lite spänd kanske. men shit, tight som ass ;)

P.S: JAG ÄR FORTFARANDE INGEN PUNDARE, DET HÄR ÄR MIN MUSIK SMAAAK ! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious