plugg, plugg, plugg

  2010-02-15 / 16:47:03 / life by me /
ÅÅÅÅÅÅ!
jag är så fett jäkla less på skolan.
NO prov idag dårå, gick bra? nja sådär.
svara på alla frågor och sånt iallafall ;) duktig flicka jag är!

ikväll blir det dans och plugg.
har omprov i astronomi imorgon, så måste plugga till det.
och så har jag prov på onsdag i lag&rätt också. jag förstår inte hur jag ska hinna plugga, och det är så sjukt mycket jag ska kunna också.
och så ska vi skriva någon uppsats på tekniken också, jag förstår ingenting.

om jag ska vara helt ärlig, så hänger jag inte med en sekund på lektionerna, jag sitter i min egna lilla värld.
och när jag väl lyssnar så fattar jag ändå ingenting?
allt som vi jobbar med just nu är inte min grej riktigt, förutom bilden det är riktigt nice!
men right back to allt annat.. jag förstår inte ett skit---------
hehehh.

men ska sätta mig ner i min hörna och FÖRSÖKA MATA IN ALLT I MIN NÖT TILL HJÄRNA och ja, vi får se hur det går ! ;)

kisses



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious