Tips!

  2010-02-09 / 19:03:16 / life by me /
Nu har jag precis duschat och smörjt in mig med brun utan sol och body lotion, och nu luktar jag gudomligt gott! ;)

Tänkte ge er lite tips vad jag använder för produkter också, hoppas det är till er hjälp!

:

ungefär varje morgon när jag kliver upp ur sängen har jag oftast mörka ringar under ögonen, ett tecken på att jag får för lite sömn varje natt. jag brukade dölja det med concealer och foundation varje morgon jag gör mig redo för skolan. men nu innan jag tar på mig smink, så tvättar jag ansiktet med nautregena visibly clear, det som dom gör reklam för på tvn, en tvål med peeling i. det använder jag ungefär 2 dagar per vecka. annars använder jag apotekets ansikts gel(tvål).
efter jag har tvättat ansiktet smörjer jag in mig med apotekets dagkräm som ett bra underlag för make up.
det hindrar huden att få för mycket acne.


den här foundationen använder jag, och jag tycker den funkar bra.
men eftersom det är en flytande foundation får man akta sig om man vill ha flera lager att det inte blir svarta märken efter den.

på kvällen när jag ska tvätta bort sminket använder jag apotekets gel, och ansiktsvatten.
har tyvärr inga bilder, men allt är ACO märke och oparfymerat.

jag brukar använda ansiktmask en gång i veckan för att rengöra porerna på djupet, tro mig, det hjälper!


när ja ska platta håret eller locka eller vad jag nu ska göra, använder jag loréal paris värmeskydd.


när jag duschar använder jag:

TRE semmé schampo och balsam för färgat hår.

när jag duschar har jag:

dusch krämen dove sumpreme cream oil shower som lukatr väldigt gott!
(längst till vänster)

efter jag har duschat smörjer jag först in mig med dove supreme velvet lotion (mitten) innan jag smörjer på mig dove brun utan sol.


Nu har ni mina tips, hoppas ni hittar något bra! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious