asså, håll inne snacket tjejer?

  2010-01-25 / 16:56:32 / life by me /
kom precis på en sak som jag hörde i skolan idag.

2 av mina vänner snacka skit om nåra, däribland mig. jag blev så arg när jag hörde detta och gick fram för att fråga om dom inte hade något annat o prata om och att det var jobbigt o lyssna på!
dom satt där helt tysta och sa ingenting.
jag tycker det är så j*vla onödigt, dom vinner ju ingenting bra på det?
men visst, om dom vill förstöra sitt liv så fine för mig liksom? ;)
men jag tycker personligen inte att man sitter öppet och snackar skit, folket de snackar om har faktiskt känslor och kan bli sårade.
om ni läser detta, så ta åt er! ;)


bortsett från det här så har min dag varit... FANTASTISKT KUL!
snacka med frida över sms förut, och vi bestämde att jag ska komma till henne på fredag, så det blir 10 i 3 bussen till hallsberg så möter hon upp mig där. vet inte riktigt vad vi ska göra, men kanske fika och snacka lite trorja? sen måste hon visa mig det där photoshop saken som jag inte förstår mig på ett dugg ;)
på torsdag åker jag och min syster och solar i solarium på tant brun, riktigt bra! vill bli lite brun nu, eftersom brun utan sol blir man fläckig av och så heheh ;)
men ikväll så kommer hanna och hämtar upp mig så åker vi och tränar dans önska mig lycka till? ;)
men ni får ha det bra så skriver jag mer sen :)
pusss♥


lol

HAHHA de va seriöst de roligaste ja hört ever, du snackar så jävla mycket skit så det är inte sant o sen klagar du på att folk snackar skit om dig? HAHA de händer gumman, kanske dags o växa upp o sluta bete sig som en fitta så kanske de blir bättre?

2010-01-26 @ 15:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious