old pictures! ;)

  2010-01-26 / 21:47:03 / life by me /
Viar håller på och skickar massa gamla bilder till mig som jag laddar upp här på bloggen. Nu ska ni allt få se, svimma inte bara! ;)

Ser ni att jag Har ny design också? ;)



Ida jag och viar, början av 7an.



Jag och Lawko, innan sommarlovet skulle börja.



jag hade precis tagit hål där, det var i början av sjuan.



kumlasjön, innan sommarlovet



haha, fråga mig inte vad det där är för bild ;)



hehheh, början av sjuan



hihih (a)



i början av sjuan, komme ihåg att vi brukade springa till lilla affären och köpa energi dricka varje dag för att vi skulle samla på burkarna. men det är nått jag sluta med för längesen, men hörreni kolla mina naglar ;o love<3



viar och jag ♥



elvira ..... och ...... och såklart... ME! ;)



vet inte riktigt vad vill höll på med då, vi dansade väll eller något ;)



början av sjuan. lawko och sara = rumpsyskon(L)

ja, det var den sista bilden. kika in dem och knut, av våra vackra dagar i kuuuumlaby som nu bygg om ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious