Seg uppdatering den här veckan?

  2010-01-03 / 00:04:07 / life by me /
HEJJJJJJJ!

nytt år och nya möjligheter att vara snäll för sara? HAHAH, skulle inte tro det va? NO SHIT i think?
Nej men det här nya året hade jag tänkt mig dem här förbättringarna:

*vara snällare mot min familj och kompisar.
*mer smink och vara en riktigt j*vla fjortis? jag fyller 14 så whatever? ;)
*INGET GODIS FÖR MIG? jag börjar väga för mkt, heheheh, så om ni ser mig någonstans, no candy?
*lära mig att ha en budjet för mina pengar?

HOPPAS KAN MAN ALLTID? ;)



hanna

haha sluta äta godis varför du är ju redan smal sluta!

jag som behöver iaf!

2010-01-03 @ 01:43:43
URL: http://hannaliind.blogg.se/
elvira

sluta äta godis?bli samlare?äru helt störd..?du kommer få aneroxia tjejen sen sjukhus,bli matad med slag och massa?inget av ditt liv där då!tänkt på det,och på varu gör ja ber dig sara för ditt bästa!

2010-01-03 @ 18:06:28
URL: http://suljicicelvira.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious