SVAR PÅ TAL!

  2010-01-27 / 16:43:06 / life by me /
SVAR PÅ TAL TILL EN KOMMENTAR!

Postat av: lol

HAHHA de va seriöst de roligaste ja hört ever, du snackar så jävla mycket skit så det är inte sant o sen klagar du på att folk snackar skit om dig? HAHA de händer gumman, kanske dags o växa upp o sluta bete sig som en fitta så kanske de blir bättre?

 

svar: hej på dig också sötnos! ;)
om jag ska vara ärlig, så snackar jag inte mycket skit alls. och om det är nån som ska växa upp är det nog du, för det är väldigt moget av dig o skriva anonymt och inte våga stå för vem du är och vad du tycker. haha, ja klart det händer. men om du inte har nått roligare för dig än o hacka på mig på min blogg och inte i verkligheten så tycker jag du ska börja tänka på vad du säger till mig. kommer kolla upp ditt ip nummer och kanske anmäla din kommentar.
nämen du, ha det bra sötnos, hoppas du tänker till nästa gång ;)



elvira din bv *host*

sho sara hur är läget din mytoman?haha läste just ditt svar på tal,och tycker mans ka vara ärlig om man ska sätta ut svar på tal och inte bara snacka skit som det står där!och du är nog den person som snackar mest skit över alla ja känner men right?det är ju sant så vrf ska ja dölja det?bättre att de kommer ut till dig än att ja står och håller in nått som du verkligen borde få veta för att kunna vara en good friend baby!så sant men ska dra nu tycker jag sagt det jag tycker du borde få veta om du undrar över någe ta det med mig IRL och inte på datorn elr mobil tack!

2010-01-27 @ 17:00:41
URL: http://suljicicelvira.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious