ingenting händer längre..

  2010-07-14 / 18:52:28 / life by me /
Precis som Frida skrev på sin blogg, mina problem går snart inte att lösa. Men jag har tänkt, och nu lämnar jag alla falska personer bakom mig.

-

Sitter och dunkar musik och väntar på att en kompis ska smsa. Lyssna på Eminem ft. Rihanna - Love the way you lie, helt sjukt bra låt som har varit på min hjärna hela dagen! Pratade ut med Frida också förut, sjukt skönt att få prata med henne. Jag älskar henne. Min hund ligger och sover under bordet så nu ska jag väcka henne och ta med henne på en promenad. Vi hörs senare!


Jag vet att det var jag som gjorde fel,
so now I just feel here and cry..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious