Utmanad av Hanna

  2010-07-13 / 23:47:28 / life by me /
Såhär går det till:
- De som blir utmanade ska skriva 6 sanningar om sig själv i sin blogg och samtidigt berätta om reglerna i spelet.
- När de genomfört utmaningen ska de välja 6 nya bloggare och gör en lista med deras namn. Efter det är gjort ska man skriva en kommentar åt dem för att låta dem veta att de är utmanade och ska läsa ens egen blogg för mer information.

6 sanningar om mig

1. Jag litar bara på en person till 110% och det är Elvira.

2. Jag hatar att blogga, gör det mest som ett tidsfördriv!

3. Jag hatar folk som tror på rykten.

4. Jag älskar att göra Soda Stream, det är nästan det bästa jag vet.

5. Jag är en riktig depp person, jag deppar så ofta jag kan trots att ingenting har hänt!

6. Jag saknar Frida.

Mickis
Olivia
Amanda
Frida
Hanna
Moa


AMANDAAAAAAAA

äre mig du menar? :D<3

2010-07-20 @ 02:51:54
URL: http://vafanlekerdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious