123, ska strax tagga hemiis

  2010-06-22 / 20:59:17 / life by me /
Har så jäkla ont i huvet idag. Kanske beror på att jag sov på Olivias altan idag och blev väckt ett antal gånger. Fågel kvitter, sparkar i huvet, en Hanna som skulle åka hem, mammor och pappor som skulle till jobbet osv. Kan tippa på att jag blev väckt över 10 gånger iallafall. Vi kollade iallafall på två filmer igår, Scary Movie 1 och Kick-Ass. Låg mest och halv sov så kollade inte direkt mycket. Hanna sover hos Olivia idag igen, och jag åker hem och sover där. Måste städa och fixa lite imorgon. Åker ju till London på Lördag, mer om det senare ikväll. Nu ska jag packa mina grejor och fixa mig, sedan kommer kanske Viktor hit en stund. Har faktiskt ingen aning om vart kvällen styr.

Jag hör av mig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious