grejer

  2010-06-30 / 23:58:23 / life by me /
..som du älskar av hela ditt hjärta - min syster
..som du skulle offra livet för - syster
..som är den smartaste du känner - tiffany kamholt
..som alltid får dig på strålande humör -elvira suljicic
..som får dig att le när allt känns tungt - anton söderberg
..som är den omtänksammaste du vet - min mamma
..som är en bitch - elvira i vissa lägen
..som är en fjortis - jag
..som är en föredetta bästavän - frida holmberg..
..som är den snyggaste du känner -elvira och andreas
..som är den osmartaste du vet - mig själv
..som är en riktigt bra vän - elvira suljicic
..som är din älskling - min hund
..som är den galnaste du vet - måste nog säga min hund där också
..som är det knasigaste du känner - jag och ellan
..som är underbar - elvira suljicic
..som du kan prata med om allt om - elvira suljicic
..som är din barndomsvän - jessica rylander
..som du saknar - frida holmberg
..som du har många minnen med - olivia green
..som alltid ställt upp för dig - elvira suljicic
..som du tycker är snäll - frida holmberg
..som du har sportat med - alexandra ahlbäck
..som du litar på - bara elvira till 110%
..som du skulle vilja krama just nu - andreas
..som du inte träffat på länge - frida holmberg
..som du träffade idag - mina kusiner
..som är bäst - i mitt umgänge så min syster helt klart
..som svikit dig - hanna lind
..som du gärna umgås med - elvira suljcic, anton söderberg och andreas
..som du alltid har roligt med - elvira och anton
..som du inte umgåtts med på länge - frida holmberg och jessica rylander


i miss you, miss you so bad



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious