usch&fy

  2010-06-30 / 13:08:05 / life by me /
Blev väckt elva idag. Jag hatar att bli väckt av massa ljud, det är det värsta jag vet. Det ska vara kolsvart och dödstyst när jag sover.

Nu är kusinerna här och tittar på våran söta varelse till hund. Alla vill titta på den nu när den är liten. Kanske blir den känd? Vi har precis käkat mat och nu var jag tvungen att blogga. Imorgon ska jag träffa Elvira som jag inte gjort på år och vi ska nog in till Örebro för att käka och shoppa lite. Kanske träffar Andreas också, vi får se. I helgen vill jag träffa Frida för jag saknar henne sjukt mycket. Men nu börjar solen komma fram så jag ska ut med Tilda, härligt!


frida

träffa mig i helgen baby! <3

2010-06-30 @ 13:30:06
URL: http://onlyffridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious