En musikal dag gjord!

  2010-05-17 / 22:10:23 / life by me /
Den här dagen i Folketshus har varit så grymt bra, ja ni kan inte tänka er!

Direkt efter jag hade slutat drog jag och Hanna till dansen. Vi sprang en runda på 4 km och såklart orkar jag inte!
Menmen, om jag inte ska till Marieberg imorgon så drar jag ut och springer i min ensamhet. Det är ju SM på lördag-söndag så måste få bättre kondition. Men men, nu ska jag bdba och facebooka lite och sen sova. Har en lång dag framför mig imorgon!

Puss(L)


Anonym

HAHA man får inte bättre kondition på en vecka xD Man måste springa typ en månad för att få resultat...

2010-05-18 @ 16:09:45
Anonym

så blir det när man röker äckel :)

2010-05-18 @ 22:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious