TJA BJOJ

  2010-05-09 / 22:12:33 / life by me /
Nu har jag äntligen tvättat av dans masken från idag och har äntligen tid att blogga. Vilket jag inte gjort under hela helgen.
Helgen har varit helt sjukt bra, och det var Amanda Östman, Johanna Lund och Olivia Green som gjorde det guld värt. Ett stort tack till er!

Idag så var jag på dansuppvisning, det var sjukt kul men är sjukt besviken. Trodde det skulle vara grymmare och dansa till Kiss låten än vad det var. Men men, som sagt så ska jag inte klaga.
Och såklart så träffade jag min bästa vän Frida Holmberg där också, vi sprang runt och gjorde ingenting. Eller jo, gick till Ica när jag var helt vit i ansiktet och fan va folket glodde. Tror jag såg några gamla vänner där från i somras också, inte helt säker.

Imorgon är det skola och tillbaka till helvetet. Har prov i antikens Rom på tisdag, och det är inte att leka med!
Ska dansa från halv fem till åtta på kvällen imorgon, så måste skynda mig hem.
Vi hörs imorn!



Äckligt brun är jag!
Älskar dig bästa vän.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious