en ny deisign! igen..

  2010-11-10 / 21:53:04 / life by me /
ja och då var det dags för en ny design igen då eftersom min andra var från igår och fööör gammal efter den bara suttit där i nästan mindre än 24 timmar. vet inte riktigt varför jag ändrar design hela tiden, tycker väll om att ändra utseende på saker och ting kanske, jag har faktiskt ingen aning! 
jag var aldrig med och dansade förut eftersom jag har riktigt ont i halsen, ett jävla helvete säger jag bara. efter jag har skrivit klart det här inlägget ska jag först duscha. sedan måla mina naglar nuvarande korta fint filade naglar lite så där lila rosa och toppar med glittrigt topplack på det. tyckte det skulle vara fint så så fick det bli. när jag har fixat allt det där ska jag lägga mig i min nybäddade säng och smsa lite med mr.hemlig♥ så gullig som jag är! klockan elva ska jag sova i alla fall. så nu får jag nog rappa på lite. men nu ska jag sluta tjata, vi hörs imorgon mina älskade blogg läsare som bara stiger mer och mer för varje dag! puss på er.
sne bild, men vrid på huvuden så ser ni perfekt! :)


frida

fin design :)

2010-11-10 @ 22:07:07
URL: http://onlyffridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious