it's hard to see you, like this

  2010-11-13 / 16:05:34 / life by me /
~kan ju börja med att jag har ett ljus i det mörka och det är cissi som är världens bästa vän. jag älskar verkligen henne. du är något för alla men för mig så är du världen.

sitter hemma hos cissi fortfarande med hög musik. jag ska sova hos henne inatt med så det kommer bli lika kass uppdatering ikväll som det blev igår. men back to igår, vi åkte till kumla via cykel och herregudars vad det var halt! ramlade inte som tur va, för det hade ju varit lite tragiskt om två på eb cykel ramlar i slasket och slår ihjäl sig samtidigt. hahaha, det hade sett lite kul ut men i alla fall. vi åker snart in till kumla och ja, så ser kvällen ut. egentligen skulle vi till mässan i örebro med massa folk men vi sket i det eftersom vi är så himla trötta. sen skulle vi till albin i odensbacken också, men det sket vi i det också. så nu åker vi till kumla och träffar lite gullígt folk, yes man! håller mig KANSKE uppdaterad under kvällen via mobilen eftersom jag har gråtis uppkoppling hela månaden ut, OCH JA PAPPA, det är sant! haha, han tror mig aldrig.. men nu ska vi cykla in till kumla, later's.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious