~22:07, jag blir så dum av dig

  2010-11-15 / 22:06:24 / life by me /
nu är jag hemma från dansen. har duschat och hunnit baka scones (om det nu hette så), dom blev i alla fall jätte goda och jag känner mig riktigt stolt över mig själv. imorgon är det tisdag och jag har kanske bestämt mig för att äta i skolan imorgon, det bror på vad det är för mat liksom. jag hatar skolan fisk i alla fall så är det fisk äter jag Stikkans eller mitt älskade kebab på aramis, återstår att se! nu ska jag i alla fall äta en till scones och njuta lite till. vi hörs sen!


fyfan vad jag saknar London och dig Mathilda, hör av dig om du läser det här. Vet att du brukar klicka in här ibland!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious