jag vet vad jag vill ha i livet, trots att jag bara är 14 år!

  2010-11-23 / 21:51:12 / life by me /
1: skaffa dessa fina tatueringar!




en tatuering på handleden har jag
länge sagt att jag velat ha, och 
det står jag fast i. jag ska ha något
som representerar mig och mig syster. 
syskon kärlek. 

2: flytta till Stor Brittanien:
antingen London eller Liverpool. I Liverpool ligger ju världens bästa lag så det är ju ett plus! Tänkte först flytta till USA men sen kom jag på att London eller Liverpool är så sjukt mycket värdare!


Jag menar, vem vill inte kunna gå ut så fort man vaknar och se dessa fina byggnader? 

3: få en riktig bra utbildning och bli antingen jurist, stylist eller reseledare!





@alla bilder är lånade från google.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious