mitt liv som fisk kan inte bli mer perfekt!

  2010-11-24 / 21:43:36 / life by me /
hittade en as skön låt på en väns blogg som stämmer helt in på mig. alla vet ju att jag kallas fisken, så det här var ju helt perfekt!





i början när folk kallade mig fisken mådde jag dåligt av det och tyckte inte alls det var någe kul. men sen sa alla att sara, det är du som är fisken och alla känner igen dig pågrund av det. det var då jag började ta det med lite måtta och tyckte det var kul. jag började själv kalla mig fisken och svarade ''blubb'' istället för ''ja och nej'' på frågor. sen blev det bara en kul grej av det hela och jag älskar att vara fisk! så ni som har smeknamn som ni tycker är jobbiga, ta det med lite måtta och gör det till något roligt istället. jag menar se hur det gick för mig nu, det fanns till och med en låt om mig! och en sak till, JAG ÄLSKAR ALLA MINA VÄNNER SOM KALLAR MIG FISKEN. nu är det inte sara längre utan fisken, alla ska kalla mig för fisken. LOVEU!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious