mums med en osminkad sara! fast åt andra hållet

  2010-11-12 / 07:29:09 / life by me /
jag hatar att vara osminkad. det är det värsta jag vet. hehe, jag är beroende av smink ye i know. men det är inget man kan göra något åt. jag har ful hy jag vet, och jag har endast så mycket smink för jag vill täcka den. inte för att jag vill vara så ''fjortis'' som möjligt. den perioden är över nu. för länge sen. 
slut tjatat.. när jag vaknade idag var min mobil borta och när jag hittade den låg den längst in under sängen, fråga mig inte hur den kom dit för det har jag ingen aning om faktiskt. när jag kollade på det hade jag i alla fall 15 nya sms från mr.hemlig♥, hihi ni kanske tycker att han är lite tjatig men han är verkligen världens gulligaste när han skriver sms! 
nu börjar tiden dra iväg och jag måste fortsätta fixa mig. vi hörs senare! pusssss'N



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious