pust, musiken klar och genomtänkt ordentligt

  2010-11-11 / 22:29:32 / life by me /
gud vad tråkigt det är att inte kunna sätta in bilder på ett papper man skriver själv. det ser ju tomt och tråkigt ut. bara ett vitt randigt papper med grå blyertspenna på. fy fan vad fult det är. jag är i alla fall klar med den nu och den vart nog lite bättre än den jag hade på datorn.. faktiskt ganska mycket bättre men ändå. imorn börjar jag tjugör över åtta och slutar halv fyra, har åtta lektioner på den tiden och det suger! men ja, det är ju fredag så jag får försöka att göra det bästa av situationen och kriga mig igenom dagen. det har jag gjort förut så jag klarar det nog nu också skulle jag tro. jag ska sova hos cissi imorgon också om det blir som planerat, skit bra!
hade förresten besöks rekord idag! hela 253 besökare har klickat in här och det är jag jätte glad för. fortsätt så här nu så lovar jag att det blir något bra av min blogg! nu ska jag sova så godnatt älskade läsare, jag älskar er♥


här är förresten tyg proverna, gillade ingen speciellt mycket.. men kommentera och säg vilka ni tycker! :D


Felicia Harrysson

jag gillade den rosa och blåa spets tygerna!!:)

2010-11-11 @ 22:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious