sista inlägget för idag, godnatt!

  2010-11-17 / 22:39:26 / life by me /
nu är jag äntliiigen fixat klart alltihopa, och min garderob ser gudomlig ut så att säga. tror aldrig den har varit så här fin, aldrig verkligen! men ja slut tjatat om det.. imorgon börjar jag 8.20 så egentligen borde jag ligga och sova nu med tanka på att jag sover väldigt dåligt på nätterna och går upp typ 20 minuter innan jag ska åka iväg till skolan just på grund av att jag sover dåligt. men ja jag kan inte göra så mycket åt det, eller jo sova tidigare men fan skit samma. jhela förmiddan imorgon ska vi snacka om något vi ska göra med klassen och sen kolla på film. tror det blir Fucking Åmål faktiskt. det blir säkert as bra. orkar inte ladda in bilder nu för jag ska borsta tänderna och lite så nu. vi ses imorgon, kommer ett tidsinställt inlägg också imorgon. hejdooo!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious