skabbig...

  2010-11-21 / 14:12:54 / life by me /
ja det är precis det jag känner mig som nu. äckligt skabbig sådär. behöver egentligen duscha men eftersom jag ska färga håret idag så skiter jag i det. det står mellan två färger, och det är verkligen jätte svårt att bestämma! :(

i alla fall, kom hem runt halv två igår och när jag kom hem kollade jag på ett avsnitt av paradise hotel. men somna efter första kvarten.. hehe, ja men kvällen var guld värd i alla fall. känns bra! nu ska jag fixa mig, sedan in till kumla för att möta upp evelina tror jag? vi får se helt enkelt!

tänkte ha en liten tävling nu. den som först gissar rätt vilka färger det står emellan vinner en länkning!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious