lvjaslzjkdnalsd

  2010-10-06 / 16:10:01 / life by me /
Jag snackade med Tiffy i skolan idag och hon kläckte ur sig att jag har varit tyst och inte har velat synas i skolan de senaste dagarna. Visst, nu ska jag förklara varför jag är så emo i bloggen.
-
right, om jag säger såhär:
i mitt liv händer det samma saker hela tiden överallt runt om mig. skola, plugga, träffa vänner och DANSA. visst, allt det där betyder så sjukt himla mycket för mig. men liksom när man ser varje människa varje dag och man får samma läxa om och om igen, träffa samma vänner och dansa samma dans hela tiden så tröttnar man efter ett tag. jag vet att jag låter otacksam men det är jag verkligen inte. jag älskar alla runt om mig. det gör jag verkligen.
-
tiffany är en person i min närvaro som jag aldrig kan tröttna på. kanske för att vi inte umgås på fritiden jag vet inte. hon är nästan bara den enda personen jag litar på till 110%. hon ställer alltid upp för mig och jag detsamma för henne.
-
sen har jag världens underbaraste pojkvän som betyder hur mycket som helst för mig. viktor får mig alltid glad och får mig att se positivt på det som är dåligt, även fast det är svår så lyckas han bra med det. han är liksom bra, för mig och för alla andra också.
-
och alla andra min underbara vänner, tro inte att ni betyder något för mig för det gör ni verkligen! jag tycker om er så sjukt mycket och jag älskar er. sen när jag är dryg och säger åt er att backa och inte röra mig, då vet ni att då vill jag inte synas. jag vill vara för mig själv då.
-
jag är ändå en rätt glad människa i nästan alla lägen, men ibland så tycker även jag att livet suger. så nu vet ni, och ja det här är en riktig depp vecka!!











Jag älskar er!


frida

och jag älskar dig !<3

2010-10-06 @ 22:58:47
URL: http://onlyffridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious