GODNATT SÖTNOSAR

  2010-10-03 / 22:15:08 / life by me /
Var nere i Kumla förut. Träffade lite folk och så. Kom hem runt kvart i nio och ja, sen dess har jag ätit och tagit det chill. Känner mig inte i toppform just nu iallafall.
-
Kände ingenting när jag åkte till Kumla eller har varken gjort det på hela dagen. Jag känner ingenting på dagarne för att jag springer runt överallt hela tiden. Jag tar det aldrig lugnt. Jag hinner nästan inte med mig själv ibland och det är synd. Anledningen till att jag känner något sent på kvällarna är för att det är enda tiden på dygnet jag tar det lugnt. Det är då alla dåliga tankar och all smärta kommer.
-
Jaja, nog om det. Nu ska jag tvätta av mig sminket, smsa med Viktor och kolla klart på filmen jag precis satt på. På Smällen.
-
Är den verkligen så bra som alla säger?
Återstår att se ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious