HEY YOU

  2010-09-18 / 00:58:52 / life by me /

Kom hem från Viktor vid typ tjugo över tolv tror jag. Det var massa mys. Hanna var också med en stund. Viktor skulle dra med oss till Sibylla för att han skulle äta och där var Adde, Josephine och massa fler folk. När han hade käkat drog Adde och Hanna hem till sig och jag följde med Viktor och kolla på film.

Imorgon ska jag med mamma någonstans vid halv tio, sen har jag ingenaning om vad som händer sen. Eller jo antingen Cissi eller Viktor. Jag vettefan.

Nu sitter jag iallafall med datan i knät och lyssnar på musik och laddar ner några filmer som jag nog ska titta på om dom hinner bli klara. Kanske uppdaterar mer senare men det skulle jag inte tro. Så nu säger jag godnatt till er, hoppas ni får en fortsatt bra fredag natt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious