I MISS YOU SO BAD

  2010-09-23 / 12:04:21 / life by me /

''Lycka är att ha en vän''
Att ha en vän som innebär lycka för mig är inte allt. En vän som jag brukade kalla min bästavän betydde världen för mig och gör fortfarande. Du var en vän som aldrig brukade svika mig, aldrig säga något taskigt, aldrig bry dig om något annat när du hade mig. En sån vän har jag tappat och henne vill jag ha tillbaka..
-
Då kan man fråga sig varför vi högg varandra i ryggen om vi nu var så bra vänner?
Jag mådde dåligt, så dåligt att jag bland bara ville sjunka genom marken för att det gjorde ont och se på mig själv i spegeln. Ända gångerna jag inte mådde dåligt var när jag va med min då bästavän, Frida Holmberg. Men när jag kom på att jag egentligen mådde dåligt tog jag up mina problem och jag såg gråten i hennes ögon. Hon orkade inte höra, hon mådde dåligt av det..
-
Det var Frida som jag såg upp till som mest. Och jag la mest tyngd på henne med mina problem. Det var det som drog isär oss. Ville bara säga att jag saknar dig min vän..
-
Det är ett helvete utan dig.

Jag gör vad som helst för att få oss tillbaka, det svär jag på!



frida

jag behöver dig! förlåt för allt sara, det ska inte behöva vara så här. vi har ju sjukt kul tsm :(<3

2010-09-23 @ 15:36:03
URL: http://onlyffridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious