LET'S GET DRUNK

  2010-09-16 / 21:38:47 / life by me /
Plugar för fullt. Så nu har jag precis duschat och ska alldeles strax läsa lite på musiken som jag har tills imorgon. Har också prov i val och partier imorgon och det kan ju suga. Jag menar kom igen, vem fan bryr sig om vad mandat är? Trodde faktiskt att politik var någorlunda kul, men nej det visade sig att det vare inte.
-
Men jaha, vad fan har jag haft för mig idag då? Skola som vanligt, slutade tio i tre. Efter det träffade jag Viktor och vi gick och träffade Cissi en liten stund. Sedan skulle hon hem med bussen som gick tjugo i fyre så då gick jag och Viktor hem till honom. Och ah, sen har har jag pluggat. Typ min dag.
-
Imorn är det fredag och jag har som sagt två prov som kommer gå åt helvete på ren svenska. Men fredag betyder också att jag slutar halv fyra och kommer vara skit seg i slutet av dagen och kvällen. Har privatlektion i dans vid fem imorn kväll också. Herregud, snacka om att jag kommer vara död imorgon. Justja, har tyska glosor tills imorn också?
-

Älska att skära i bläckfiskar, fast nej.
Bild från biologin idag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious