SHE'S A GOOD GIRL

  2010-09-29 / 17:00:41 / life by me /
Du heter: Sara
Smeknamn: Fisken
När grät du senast? ingen aning.
Låt som när du är ledsen sörjer till: john mayer - free fallin'.
Beroende av: pass
Vad tror folk om dig? det kan jag inte säga eftersom jag är inte dom som ska tro något. tro det ni vill tro och ta sen reda på om det stämmer.
Stämmer det? -
Vad får du oftast komplimanger för? mijna ben. dom är alltid ''för smala''
Hur imponerar man på dig? hmm.. säg aldrig något dumt, var en själv bara.
Brukar du skratta för dig själv? det händer ganska ofta.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? tack baby!<3
Har du haft sex idag: nej
Hur svarar du i mobilen: hajj, hallå, heii, hey och böhue vad?
Vem ringde du senast: min älskade mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: mammi
Antal timmar sömn inatt: 6 skulle jag tippa på
Sov du ensam: eh... ja!
Brukar du komma i tid?: beror på till vad
Hur känner du dig nu: trött och mina ögon slår snart igen
Vanligaste färg på dina kläder: svart, vit och grå
Vad tycker du om fötter: äckliga. men måste användas.
Vad saknar du: jag saknar känslan av att ha min bästavän hos mig. och min viktor.
Hade du en bra kväll igår: ja.
Favorit dryck på morgonen: te. eller juice.
När brukar du oftast gå och lägga dig: vardagar typ halv 12. helg, sent.
Är du blyg?: inte så
Sysslar du med någon idrott: dans
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ibland.
Har du spytt offentligt: ja
Vad skulle du göra om du fick vara motsatta könet för en dag: göra allt man inte kan när man är tjej.
Är du nöjd med ditt liv: jag är nöjd med mitt liv, varierar dag för dag.
Är du bortskämd: det kan jag väl svara lite snabbt på. JA, jag har det mesta jag vill ha.
Vad gör du i morgon: vara med viktor. i think?
Vad är det värsta du vet?: skitsnack och otrohet.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: ja, det kan man lätt snacka om.
Vad är det finaste du fått?: en bra familj, mina vänner.
En speciell dag du minns: 22juli2010.
Du samlar på: ingenting.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: göra precis vad jag vill.
Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: ja, nu!
Är du musikalisk?: somfan
Vad dricker du helst när du är törstig: det som finns.
Bor dina föräldrar tillsammans: ja
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
Biter du på naglarna: nej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious