SPOTTA PÅ DIG FULEFAN

  2010-09-15 / 21:39:28 / life by me /

Shet va jag måste säga att Sara Askling @ fb är fin.

Ye ye, har precis käkat och ska snart hoppa in i duschen. Dansen gick sjukt bra och det funkar bra. Tävling nästa helg så det känns riktigt härligt! Måste prova danskläderna så dom inte är försmå, känns som om jag har blivit riktig tjock under sommarlovet men det hoppas jag fan inte för då vet jag inte vad jag gör seriöst.
-
Nej nu ska jag hoppa in i duschen och jag ska väll duscha där trorja? Hahaha, aja har ingenting mer att skriva nu så bajs. Böhue.
-

Färga rött?
Bild lånad från Google.



sara askling

älskar dig hjärtat!

2010-09-15 @ 21:51:32
URL: http://cookieassassin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious