TEST

  2010-09-11 / 19:52:29 / life by me /
ALLA BRUDAR, SKA GÖRA TESTET!
KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS,
ALKOHOL, KRIMINELLT, DÅLIGA TIDER.

KÄRLEK:
Är du kär just nu?
inte kär, men käslor
Har du någon kille just nu?- nej
Gillar du någon kille just nu? - ja, det gör jag!
Har du dumpat någon?- hehe ja
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - ah, det har jag gjort några gånger ja
Vem kramade du senast? - gabbe
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - fan heller!
När pussa du någon senast? - idag
Vem pussa du isf? - min hund
När hade du sex senast ? -

SKOLA:
Är du duktig i skolan?
- ja
Har du bra betyg? - får inte betyg fören i slutet av den här terminen
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - jaaa
Sköter du dej i skolan? - beror på vilken lektion jag har och vilken lärare
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - varje dag
Haft mobilen på lektionstid? - alltid
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - nje, men smsat

FAMILJ:
Du bor tillsammans med dina föräldrar?
- yes i do
Trivs hemma? - ja
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - naj
Har skrikit och slagit din mamma? - nej
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - nej det tror jag faktiskt inte
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - hah ja
Vem betyder mest för dej i din familj? - alla, men närmast mig är nog min syster. henne kan jag prata med om allt och det älskar jag!
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - men ja!

VÄNNER:
Du har vänner?
- klart jag har vänner
Du brukar vara med? - olika, dom närmaste mest
Vem/vilka var du med sist? - angelica och bine
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - ja!
Är det okej att ha kill-kompisar? - såklart
Har du pussat någon av dina kompisar? - oh yes
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - ja
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - ja

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag?
- ja
Putar med läpparna på kort? - händer 
Tar kort på dina bröst? - no
Använder foundation på läpparna? - noop
Super dej packad varje helg? - nej
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - plattar, men jag vettefan vad som är en typ av fjortifrisyr?
Ditt hår e knallblont? - nej, jag är brunett

ALKOHOL:
Har druckit alkohol?
- jag kan vara helt ärlig och säga att jag har smakat, men jag kan säga att jag dricker helst inte. jag tycker inte om smak och lukt av alkohol.
När drack du alkohol senast? -
Vilka drack du alkohol med? -
Vem bjöd dej på alkohol? -
Vad var det för sorts alkohol? -
Brukar du dricka alkohol? -
Har du druckit öl? -
Tycker du om öl? -

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell?
- nej
Vill du bli kriminell? - no way
Varför gör du sånt här? - tidsfördriv
Vad är inte okej med att vara kriminell? -
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - nej, jag tycker om att gå ibland
Har du suttit i fängelset? - men nej
Vill du hamna i fängelset? - no

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden?
- NEJ :D
När grät du senast? - 2 veckor sen
Du har gråtit över en kille? - ja
Vem bråkade du senast med? - vet inte?

ÖVRIGT:
Motto?
- hide the pain with a smile
Film? - alla
Lyssnade senast på? - when you say nothing at all



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious