VILL NI GÅ SÅ FÅR NI VÄNTA

  2010-09-17 / 15:55:07 / life by me /

Kom precis hem från skolan. Och frågan är, vart fan var Olivia idag?
-
Ska strax äta något lätt och sedan byta om för halv fem bär det av till Hallsberg för yttligare en danslektion. Privat den här gången. Ikväll ska jag vara med Viktor om det blir som planerat. Han, Adde och Pontus skulle kanske lana? Det blir nog bra iallafall! Jag skulle kanske träffa på Hanna ikväll också.
-
Proven som jag har tjatat om rätt så mycket om här på bloggen så kan jag meddela att det gick klockrent! Herrgud vad det gick bra, tror aldrig jag har skrivit så bra på ett prov som jag gjorde nu. Shit asså.
-
Nu ska jag byta om, sedan smsa Hanna och se vem som skjutsar till dansen. Puss!

 
Jag älskar dig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious