allt vi gav och allt du inte ville ge tillbaks, jag sluter mina ögon och försöker glömma men det svider inom mig

  2011-08-22 / 17:38:40 / shopping /
Vi saknar dig, kan du inte bara fatta det..?

-

Första skoldagen efter sommarlovet. Fyfan vad tråkigt det var. Tyckte inte ens det var kul att träffa alla. Det var iallafall en chill dag, och sen vet jag inte. Fick läxa redan idag, fuck my life säger jag bara. Ska läsa om celler och vad dom gör o massa grejer.. Skit tråkigt men jag får stå ut. Var ju på Marieberg igår också, och jag depression shoppade lite så jag tänkte visa det nu!
Världens skönaste tröja! cubus - 49:- på rean

Blus i ''siden'' material, cubus - 49:- på rean

Svarta tights, vitt linne och svart linne, gina tricot - 99:- delen
+ mappar, penna och kalender till skolan


Lina

härlig tröja! allt bra?

kram

2011-08-22 @ 21:26:51
URL: http://linazs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious