jag har somnat ensam, trasig precis som vanligt

  2011-08-20 / 14:46:30 / shopping /
Kom precis hem. Sov borta inatt igen och så har jag varit o hämtat min cykel hos Evelina. Pappa hämtade mig därifrån och nu kända jag att jag behövde blogga som jag inte gjort på typ flera dagar känns det som. Imorgon ska vi till Marieberg och handla lite nya kläder och sen en filofax som jag kan skriva upp att jag behöver och ska göra. Ska även skriva upp vilka tiden jag ska blogga osv så jag kommer mobil blogga och skriva endel från skolan också eftersom vi inte får ha med oss våra datorer.. Ska försöka hinna men bloggen bättre i höst faktiskt för det känns som om det har varit halvtaskig uppdatering hela året. Jaja, nog om det. 

När jag kom hem hittade jag ett paket på min kudde, och det visade sig vara en mascara som jag behövde. Tack mami!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious