Nyduschad med hårinpackning

  2011-08-28 / 19:40:48 / life by me /
Sitter nyduschad i mitt rum med hårinpackning i håret som jag snart ska gå och skölja ur. Och nu skrev någon random på msn som jag inte har en aning om vem det är.. Konstigt att det alltid ska bli så när jag bloggar om att jag är nyduschad? Haha aja nog om det... 

Kom hem från Marieberg vid halv sju ungefär och då åt jag tacos med familjen, mysigt. Även om dan inte har varit så bra så har jag världens bästa familj och världens bästa kompis som alltid kommer bry sig om mig även om jag är hur dum som helst. Whatever, ska skölja ur det här nu sen visar jag det jag har köpt! *

Ser ut som ett jävla fetto!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious