snart klar

  2011-08-27 / 14:25:38 / life by me /
Känns skönt att vara färdig fixad redan vid 2-3 på en lördag. Det har aldrig hänt förut tror jag men om det har hänt så var det lääääängesen och inte nog med det så är det hela 25 grader ute! Shiiit pyton vad varmt säger jag bara. Hanna och jag skulle egentligen till Frida med vi sket i det eftersom hon är sjuk och jag vill inte bli sjuk nu såhär till dansen börjar, är redan förkyld. Vi sover hos mig ikväll och jag vet faktiskt inte vad som händer ikväll eller idag. Evelina drog nyss och träffade Linn sen skulle dom hem till henne. Vi ska träffa på dom senare sen men nu kanske vi skulle till Frida och hämta Hannas linnen(?), vi får se, hör av mig senare! :*






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious